Subject: RE: Taotlus Suurevälja tee ääres Preediku kinnistu serval liiklusvälise teabevahendi paigaldamine
From: "Domus Kinnisvara" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 10:59:50 +0300

Tere

Soovime pikendada eelnevat kooskõlastust.

Heade soovidega

Leanika Bauman

Domus Kinnisvara

Büroojuht/personalispetsialist

   5623 7594

    <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://domus.ee/?utm_source=email&utm_medium=signature&utm_campaign=muujahinda>

 <https://www.facebook.com/domuskinnisvara/> 
<https://www.instagram.com/domus_kinnisvara/> 
<https://www.tiktok.com/@domus_kinnisvara> 
<https://www.youtube.com/user/Domuskinnisvara>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 6. jaanuar 2026 15:32
To: Domus Kinnisvara <[email-masked]>
Subject: Taotlus Suurevälja tee ääres Preediku kinnistu serval liiklusvälise 
teabevahendi paigaldamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Liiklusvälise teabevahendi paigaldusluba Domus Kinnisvara Vahendus 
OÜ

Registreerimise kuupäev: 06.01.2026

Registreerimise number: 7.1-6/26/8129-4.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>