Subject: RE: 20250324_LEOPARD_14-17APR_ÕSD
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 08:34:08 +0200

Tere

Palume kooskõlastusi NOTAM taotlustele.

Viljandi lennuklubi kooskõlastus on olemas.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 25, 2025 8:48 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: RE: 20250324_LEOPARD_14-17APR_ÕSD

Tere

Tunnused on lisatud kirja allpool.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 24, 2025 2:42 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: 20250324_LEOPARD_14-17APR_ÕSD

Tere

Palume tunnuseid kolmele alale.

Kõik alad on seotud sama harjutusega ning aktiivsed järjest ja ka öösel.
Alas toimub mehitamata lennutegevus, kuid tegevuse peatudes säilib soov
hoida mitteosalevad UAV-d alast eemal ning täpne lennugraafik sõltub
olukorrast.

Oleme avatud ka tähega eraldatud tunnusele, et säilitada sellel aastal
kasutatavate tunnuste hulka.

A)EETT B)2504140900 C)2504171100

E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2569UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI 2.5KM RADIUS CENTRED ON 581941N 0251529E.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 5620
2145.

F)SFC G) 900FT AMSL

A)EETT B)2504140900 C)2504171100

E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2568UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI 2.5KM RADIUS CENTRED ON 581056N 0254341E

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 5620
2145.

F)SFC G) 900FT AMSL

A)EETT B)2504140900 C)2504171100

E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2567UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI 2.5KM RADIUS CENTRED ON 580355N 0253350E.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 5620
2145.

F)SFC G) 900FT AMSL

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.