Subject: Taotlus riigilõivu tagastamiseks
From: Säde Muru-Perelõgina <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Cc: "Sirje Arus" <[email-masked]>, "Alexela Raamatupidamine" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 18:41:44 +0200

Tere!

Saadan taotluse riigilõivu tagastamiseks.

 <https://www.alexela.ee/>

Säde Muru-Perelõgina • Tööohutus- ja tervishoiu spetsialist

505 6164 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
AS Alexela • Roseni 11, 10111 Tallinn
 <https://alexela.ee> www.alexela.ee

Käesolev e-kiri võib sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või muul
viisil kaitstud volitamatu avaldamise vastu. Kui Sa oled käesoleva e-kirja
saanud ekslikult, palun teavita sellest saatjat telefoni või e-posti teel
ja kustuta e-kiri oma süsteemist ilma seda edastamata või selle koopiaid
salvestamata ning ilma selle sisu kellelegi avaldamata. Täiendavat
informatsiooni isikuandmete töötlemise kohta annab meie
<https://www.alexela.ee/sites/default/files/documents/2021-06/Isikuandmete
%20t%C3%B6%C3%B6tlemise%20p%C3%B5him%C3%B5tted.pdf> Privaatsuspoliitika.
Aitäh Sulle!