Subject: Seisukoha küsimine Jõhvi Vallavolikogu otsuse „Jõhvi valla, Jõhvi linna, Sompa tn 49, Sompa tänav T12 ja Sompa tänav T10 kinnistute ning lähiala detailplaneeringu koostamise algatamine, lähteseisukohtade kinnitamine ja keskkonnamõju strateegilise hindamise mittealgatamine“ eelnõu osas
From: <[email-masked]>
To: "Maa- ja Ruumiamet" <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>, "Eesti Geoloogiateenistus" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 16:08:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadame teile Jõhvi Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Seisukoha küsimine Jõhvi Vallavolikogu otsuse „Jõhvi valla, Jõhvi 
linna, Sompa tn 49, Sompa tänav T12 ja Sompa tänav T10 kinnistute ning 
lähiala detailplaneeringu koostamise algatamine, lähteseisukohtade 
kinnitamine ja keskkonnamõju strateegilise hindamise mittealgatamine“ eelnõu 
osas, mis on registreeritud 29.06.2026 numbriga 7-1.3/2988-2.

Heade soovidega
Nelli Sameli
arhitekt
[email-masked]

Jõhvi Vallavalitsus
Kooli 2, 41595 Jõhvi
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>