Subject: FW: Kasutusloa taoltuse 2311371/17059 (EHR kood 221392199) märkused
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jan 2024 15:34:49 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Margus Leetberg <[email-masked]>
Sent: Monday, January 8, 2024 3:01 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Kasutusloa taoltuse 2311371/17059 (EHR kood 221392199) märkused

Tere

Olen esitanud läbi EHR-i kasutusloa Utlilitase Tallinna Elektrijaama
sademeveele. EHR-is olid Transpordiameti poolt järgmised märkused:

Edastasite Transpordiametile kooskõlastamiseks kasutusloa taotluse nr
2311371/17059, milles soovitakse Transpordiameti kooskõlastust Sademevee
süsteemile (torustik koos pumplaga, tiik ja kraavid), mis on rajatud
riigitee nr 11 Tallinna ringtee (Väo Lagedi lõik) maaüksuse piires ja
kaitsevööndisse.

Transpordiamet on 05.12.2022 kirjaga nr 7.1-2/22/5572-12 "Väo EJ ja
sellega piirnevate kinnistute tehnoloogilise vee ja sademevee süsteemi
projekti kooskõlastamine riigitee nr 11 maaüksuse piires ja tee
kaitsevööndis" kooskõlastanud  K-Projekt AS töö nr 21172 „Väo EJ ja
sellega piirnevate kinnistute tehnoloogilise vee ja sademevee süsteem“
ning andnud nõusoleku riigitee kaitsevööndis kehtivatest piirangutest
kõrvale kaldumiseks vastavalt Transpordiameti tingimustele.
Kooskõlastuskirja tingimuste punktis 6 on nõue, et enne riigitee
maaüksusel ehitustööde alustamist tuleb huvitatud isikul taotleda
liiklusvälise tegevuse luba. Transpordiametile teada olevalt ei ole
liiklusvälise tegevuse luba (LVTL) võetud ega seda ka teemaa korrastamise
akti alusel lõpetatud. Palun lisada EHR kasutusloa taotluse menetluse
juurde LVTL ja  korrastatud teemaa üleandmise akt.

Peale puuduste likvideerimist saame kasutusloa taotluse menetlemisega
jätkata.

LVTL on väljastatud. Lisasin selle manusesse. Samuti on 24.11 esitatud
korrastatud teemaa üleandmise akt. Tõnis Pihlamägi palus juurde
teostusjoonist ja garantiikirja, mis sai esitatud 21.12.2023. Kui
menetluse aeg on 30 päeva, siis ei ole Tõnisel veel vastamise tähtaeg
kätte jõudnud.

Ma ei tea kas saate EHR-is muudatusi teha aga kirja mõte on selles, et
võimalusel saaks EHR-is vähemalt ühe märkuse maha.

Lugupidamisega

Margus Leetberg

Projektijuht

+372 5621 4727

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.infragreen.ee> www.infragreen.ee

Subject: FW: Korrastatud teemaa Tallinna ringtee 1,08 km üleandmise akt
From: "Rait Viitkar" <[email-masked]>
To: "Margus Leetberg" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jan 2024 13:13:10 +0200

From: Transpordiameti klienditugi <[email-masked]>
Sent: Friday, November 24, 2023 4:37 PM
To: Rait Viitkar <[email-masked]>; [email-masked]
Subject:   Automaatvastus Transpordiametist pöördumisele: Korrastatud teemaa 
Tallinna ringtee 1,08 km üleandmise akt (TEED-185848)

Tere!

Suur tänu, et võtsite meiega ühendust, saime Teie kirja kätte!

Vastame Teile hiljemalt:

• päringule, tagasisidele, teabenõudele 5 tööpäeva jooksul;
• märgukirjale, taotlusele, selgitustaotlusele, kahjunõudele 30 päeva 
jooksul;
• vaiet menetleme 10 kalendripäeva jooksul;
• elektroonilise mereinfosüsteemiga (EMDE) seotud päringule esimesel 
võimalusel.

Võtame kindlasti ühendust, kui vastamine võtab lubatust kauem aega.

Muretult kohale!
Transpordiameti klienditugi
Tel +372 620 1200
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
E-R 9.00-17.00
 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

________________________________________

Dear customer,

Thank you for contacting us, we have received your email!

We will aim to respond:

• to enquiries, feedback and requests for information within 5 working days;
• to memoranda, applications, requests for explanation and claims for 
damages within 30 days;
• administrative complaints will be processed within 10 calendar days;
• enquiries related to the Electronic Maritime Information System (EMDE) 
will be answered at the earliest opportunity.

We will contact you if our response will take longer than promised.

Safe travels!
Customer support of the Transport Administration
Phone: +372 620 1200
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Mon-Fri 09:00-17:00
 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

_______________________________________

Здравствуйте!

Спасибо, что связались с нами. Мы получили Ваше письмо!

Мы ответим Вам в течение:

• 5 рабочих дней на запрос, отзыв, информационный запрос;
• 30 дней на информационную записку, ходатайство, ходатайство о получении 
разъяснений, требование возмещения ущерба;
• жалобы обрабатываются в течение 10 календарных дней;
• на запросы, связанные с электронной информационной системой морского 
документооборота Эстонии (EMDE), мы отвечаем как можно скорее.

Если ответ займет больше времени, чем указано выше, мы обязательно свяжемся 
с Вами.

Перевозки без проблем!
Служба поддержки клиентов Департамента транспорта Эстонии
Тел.: +372 620 1200
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Пн.–Пт. 9.00-17.00
 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: Rait Viitkar
Sent: Friday, November 24, 2023 4:35 PM
To: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Korrastatud teemaa Tallinna ringtee 1,08 km üleandmise akt

Tere

Käesolevaga edastame Teile Tallinna ringtee ( 1,08 km) korrastatud teemaa 
üleandmise akti. Manustena akti juurde lisatud korrastatud ala fotod. 
Esindajale sobival ajal oleme valmis tööd üle vaata.

Lugupidamisega,

Rait Viitkar

Saveka Torutööd OÜ

Projektijuht

5135801

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Subject: FW: Korrastatud teemaa Tallinna ringtee 1,08 km üleandmise akt
From: "Rait Viitkar" <[email-masked]>
To: "Margus Leetberg" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jan 2024 13:16:23 +0200

From: Rait Viitkar
Sent: Thursday, December 21, 2023 10:46 AM
To: [email-masked]
Subject: FW: Korrastatud teemaa Tallinna ringtee 1,08 km üleandmise akt

Tere

Teostusjoonistega läks loodetust kauem aega, kuna geodeet puhkas.

Saadan Teile soovitud dokumendid teostusjoonise ning üldise garantiikirja.

Manustena on kaasa lisatud

1.	93_23 Väomurru ja Tooma tänava SKDR tj_MKM
2.	Garantiikiri

Lugupidamisega,

Rait Viitkar

Saveka Torutööd OÜ

Projektijuht

5135801

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 28, 2023 10:00 AM
To: Rait Viitkar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Korrastatud teemaa Tallinna ringtee 1,08 km üleandmise akt

Tere,

Palun esitada teostusjoonis ja garantiikiri haljastuse korrastamiseks
kevadel. Hetkel ei ole võimalik objekti üle vaadata ja hinnata.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903
Transpordiamet |  <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn

From: Rait Viitkar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 24, 2023 4:35 PM
To: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Korrastatud teemaa Tallinna ringtee 1,08 km üleandmise akt

Tere

Käesolevaga edastame Teile Tallinna ringtee ( 1,08 km) korrastatud teemaa
üleandmise akti. Manustena akti juurde lisatud korrastatud ala fotod.
Esindajale sobival ajal oleme valmis tööd üle vaata.

Lugupidamisega,

Rait Viitkar

Saveka Torutööd OÜ

Projektijuht

5135801

[email-masked] <mailto:[email-masked]>