Subject: Viide EISi failidele. Toimik 24-1351 - Kohtute seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus (kohtuhaldusmudel)
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Thu, 27 Feb 2025 22:03:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Palun registreerida arvamusena 
https://jmdelta.just.sise/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/5decab6a-b1ca-469a-8894-ed501ea5b105 
juurde

Tere

See teade on Teile saadetud Eelnõude infosüsteemist (EIS). Teate saatis 
anonüümne kasutaja.

Teile edastati selle kirjaga kokku pakituna failid toimiku 24-1351 - Kohtute 
seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus 
(kohtuhaldusmudel) dokumendi vaatest 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/558e865f-e4b2-40fa-a9da-e59e83c04533.

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main