Subject: elektriprojekti nr IP7588 “Tõrva linnavõrgu tugevdamine, Tõrva linn Tõrva vald Valga maakond kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 17:57:01 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

LEONHARD WEISS OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti
nr IP7588 “Tõrva linnavõrgu tugevdamine. Tõrva linn Tõrva vald Valga
maakond“, mille edastame teiele kooskõlastamiseks.

Elektriprojekt on koostatud varemkooskõlastatud elektriprojektide
LC0543-K1 ja LC0543-K2 põhjal ning käesolevaga kooskõlastatava projekti
maakasutuslepingud on sõlmitud mainitud projektide LC0543-K1 ja LC0543-K2
mahus.

Projektide LC0543-K1 ja LC0543-K2 kooskõlastamisega on tegelenud Peeter
Uibo.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte:
https://www.leonhard-weiss.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.