Subject: FW: INFOPÄRING - Parkla suunaviit, Tallinna mnt. 1, Saku
From: "Jana Prost" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 10:36:45 +0300

Tere, Anne

Palun registreeri mulle infopäring.

Tervitades

Jana

From: Kristo Koger <[email-masked]>
Sent: Friday, August 28, 2026 3:33 PM
To: Jana Prost <[email-masked]>
Subject: INFOPÄRING - Parkla suunaviit, Tallinna mnt. 1, Saku

Tere Jana,

Olen Kristo Koger firmast Retori Estate OÜ. Oleme varasemalt suhelnud
Tallinna mnt. 1, Saku objekti teemadel. Täna ju objekt valmis ja elu käib.
Meil on seal üürnik PEPCO, kellel tekkis küsimus, et kas ja kuidas saaks
parklasse suunava viida panna. Nimelt neil klientidelt tagasiside, et
inimesed näevad poodi, aga siis ringteel olles avastavad, et sõotsid
parklast juba mööda. Rääkisin kohaliku vallavalitsusega ka sellel teemal,
aga kuna Tallinna maantee kui tänavalõik asulas sees on Transpordiameti
haldusalas, siis peaksin suunaviida teemal just Transpordiametiga
suhtlema.

Siinkohal ongi mu küsimused, kas, kuidas ja millise suunava viida saab
paigaldada antud teelõigule? Allpool 1 nende poolt edastatud näide. Kas
saab sellist kujundusega silti kasutada või pigem nn valgel taustal musta
tekstiga suunavat märki kasutada?

Lugupidamisega,