Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 14:43:25 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2611271/03212 aadressile (asub mitmel aadressil) 
(Juurdepääsuteed OR222020, OR223003, OR223004, OR24310, Gaasitoru 
elektrivarustus OU2095, Vaiaplaat BR2010, Kraav, Torustikud OU2155, OU2260, 
Sidevarustus OU2250, Raudtee muldkeha etapp I, Sidevarustus OU2210, 
Karptruup CU2103, Karptruup CU2104) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27832553>  (menetlus nr: 
540927), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (ENE-LIIS 
BACHMANN-BONFANTI) poole.