Subject: ASTRA+ määruse kooskõlastamine
From: Kristiina Kütt <[email-masked]>
To: "Indrek Ots - HTM" <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 May 2026 17:04:05 +0300

Tere!

Siseministeeriumi kooskõlastab haridus- ja teadusministri 21. augusti
2024. a. määruse nr 24 „Teadusuuringute mõju suurendamine ning
teadusasutuste ja kõrgkoolide institutsionaalse teadmussiirde suutlikkuse
toetamine (Astra+)“ muutmise eelnõu märkusteta.

Siseministeeriumi vaates viiakse muudatusega määrusesse sisse oluline ja
tervitatav muudatus, et edaspidi kvalifitseeruvad toetusele kõik riigi
rakenduskõrgkoolid, sh Sisekaitseakadeemia.

Tervitustega

Kristiina

Kristiina Kütt

Teadusnõunik

Siseministeerium

Pikk 61, 15065 Tallinn

 <http://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<http://www.issuu.com/siseministeerium/docs>
<http://www.flickr.com/photos/siseministeerium>
<http://www.youtube.com/user/Siseministeerium>