Subject: Re: Tähelepanu juhtimine
From: "Kristi Kons" <[email-masked]>
To: "info.aki"
Date: Thu, 29 Aug 2024 16:49:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Teile

Täname Teid tähelepanu juhtimast.
Korteriühistul Akadeemia tee 42 on nüüd kortermaja välisseintel videovalve 
teavituse sildid.

Meie kortermajas on kõik korteriomanikud rahul korteriühistu poolt tehtud 
tööga.
Palun infot, kes on Teile teinud pöördumise. Sel juhul saab korteriühistu 
vajadusel veelgi rohkem toetada korteriomanikke.

Lugupidamisega

Kristi Kons
KÜ Akadeemia tee 42 juhatus
http://akadeemia42.zohosites.com

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas kuupäeval K, 
14. august 2024 kell 13:59:

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Tähelepanu juhtimine

Registreerimise kuupäev: 14.08.2024

Registreerimise number: 2.2-10/24/2068-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust