Subject: FW: Muhu vallas riigitee nr 21149 km 2,56 Tõnis kinnistu ristumiskoha ehitamise nõuded
From: "Kristi Kuuse" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 10:27:23 +0300

Palun registreeri mulle lepingu sõlmimiseks.

Eelnev töövoog: 
https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/document/8ede5d8c-e002-4b89-a4ec-9da306246f37

Parimat

Kristi

From: Eramets <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 14, 2026 1:30 PM
To: Kristi Kuuse <[email-masked]>
Subject: Muhu vallas riigitee nr 21149 km 2,56 Tõnis kinnistu ristumiskoha 
ehitamise nõuded

Lugupeetud Transpordiamet

Kirjutan vastuseks Teie 23.05.2025 nr 7.1-1/25/7163-2 kirjale.

Täname Teid riigitee nr 21149 km 2,56 Tõnise kinnistu ristumiskoha ehitamise 
nõuete väljastamise eest.

Oleme koostanud geodeetilise alusplaani ning loodame, et esitatud 
ristumiskoha lahendus vastab tehniliselt Teie nõuetele, et saaksime ehitada 
mahasõidu näidislahenduse alusel.

Seoses punktis 2 toodud nõudega soovime esitada oma seisukoha.

Planeeritav ristumiskoht on mõeldud üksnes juurdepääsuks Tõnise 
katastriüksusele (47801:002:0267) ning sellel eesmärgil kavandame mahasõidu, 
mis tagab juurdepääsu tulevasele elamukrundile.

Meie kavatsus ei ole rajada ega tagada läbipääsu teistele katastriüksustele 
(sh Vana-Nuka, Kupitse, Männimetsa ja Langi), sest Tõnise kinnistult ei lähe 
naabrite kinnistutele ühtegi teed ega rada. Nimetatud kinnistute 
juurdepääsud on meie arusaamise kohaselt lahendatud nende omanike vaheliste 
kokkulepete ja olemasolevate juurdepääsuteede kaudu.

Samuti ei ole meile võimalik ega otstarbekas tagada, et tulevane juurdepääs 
meie kinnistult toimiks teiste kinnistute metsamajanduslike tegevuste (sh 
rasketehnika liikumise) teenindamiseks. Tõnise kinnistul säilitame 
olemasoleva metsa ning ei planeeri selle raieid või täiendavat teede 
rajamist teiste kinnistute tarbeks.

Soovi korral oleme valmis kaaluma servituudi seadmist naabritele Täkumetsa 
kinnistult, mis jääb Lõuna-Eesti Erametsa OÜ omandisse. Täkumetsa kinnistul 
on mets majandatud.

Palume Teid arvestada, et juurdepääsu lahendus on kavandatud üksnes ühe 
kinnistu teenindamiseks ning ei ole ette nähtud piirkondliku või mitme 
kinnistu ühise juurdepääsuteena kasutamiseks.

Lugupidamisega

Lugupidamisega

Kertu Kuusemets

Sekretär-asjaajaja

Lõuna-Eesti Erametsa OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.erametsa.ee <http://www.erametsa.ee>