Subject: Vähese tähtsusega abi toetus
From: "Uusma, Krista" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 4 Jul 2024 15:07:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile Saku Õlletehasest.

Meie kvaliteedijuht ja kvaliteedispetsialist sooviskid osaleda mõnel
toiduteave koolitusel siin: Maaülikooli koolitused 2024 | Toiduteave.ee
<https://toiduteave.ee/maaulikooli-koolitused-2024/>

Kas Saku Õlletehas saab osaleda neil koolitustel läbi vähese tähtsuse abi
toetusega? Kas te saate meid aidata, olen ise täitsa uus selles valdkonnas
ning ei oska kohe kelleltki abi küsida. Vaatan ka registrit, aga ma ei saa
hästi sellest aru.

Tervitades

Krista Uusma

Värbamis- ja arendusspetsialist

Mob: +372 53 41 11 31
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.saku.ee/> www.saku.ee

Saku Õlletehase AS
Part of the Carlsberg Group

Tallinna mnt 2, Saku,
75501 Harjumaa, Estonia
Tel: +372 650 8400

 <https://www.facebook.com/saku.ee/>
<https://www.instagram.com/sakuolletehas/>
<https://www.youtube.com/user/sakuolletehas>

Käesolev e-kiri on saadetud Saku Õlletehase AS-i poolt. Käesolev e-kiri ja
selle mistahes manused võivad olla konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
informatsiooni, mille avaldamine on seadusega piiratud, ja mis on mõeldud
kasutamiseks ainult selle e-kirja saajale.  Juhul, kui Te olete saanud
selle e-kirja ekslikult, siis palun teavitage e-kirja saatjat sellest
viivitamatult ja kustutage e-kiri koos selle manustega oma
arvutisüsteemist ilma sellest koopiad tegemata, edasi saatmata või alles
jätmata. Täname Teid koostöö ja mõistmise eest. Teiega suhtlemise ja
teabevahetuse raames kogub ja töötleb Saku Õlletehase AS Teie
isikuandmeid. Saku Õlletehase AS-i  poolt Teie isikuandmete töötlemise ja
Teie kui andmesubjekti õiguste kohta saate rohkem lugeda Saku Õlletehase
AS-i privaatsuspoliitikast https://saku.ee/et/kasutustingimused/

This is an email from Saku Õlletehase AS. This email and any attachments
may be confidential and may contain legally privileged information solely
for the use of the intended recipient. If you have received this email by
error, please notify the sender immediately and delete this message and
any attachment from your system without producing, distributing or
retaining copies hereof. Thank you for your cooperation and understanding.

Saku Õlletehase AS will as part of its communication and interaction with
you collect and process personal data about you. You can read more about
Saku Õlletehase AS’ processing of your personal data and your rights as a
data subject in Saku Õlletehase AS privacy policy
<https://saku.ee/et/kasutustingimused/>
https://saku.ee/et/kasutustingimused/