Subject: Webdesktop: Ametlik kiri - rikkumismenetlused nr 2025/0266-0267
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 12:15:01 +0300

Reg. number: 15.3-4/6018-1
Reg. kuupäev: 25.09.2025

Tere

Edastame Euroopa Komisjoni Eesti Vabariigile adresseeritud ametliku kirja, 
milles juhitakse tähelepanu, et Eesti ei ole komisjoni teavitanud järgnevate 
direktiivide ülevõtmisest Eesti õigusesse:

1. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2023/2864, 13. detsember 
2023, millega muudetakse teatavaid direktiive seoses Euroopa ühtse 
juurdepääsupunkti loomise ja toimimisega (rikkumismenetlus 2025/0266);

2. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2024/1640, 31. mai 2024, mis 
käsitleb mehhanisme, mille liikmesriigid peavad kehtestama, et tõkestada 
finantssüsteemi kasutamist rahapesu ja terrorismi rahastamise eesmärgil, 
millega muudetakse direktiivi (EL) 2019/1937 ning muudetakse direktiivi (EL) 
2015/849 ja tunnistatakse see kehtetuks (rikkumismenetlus 2025/0267).

Palun edastage oma seisukoht komisjoni etteheidete osas hiljemalt 16. 
oktoobriks 2025 aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
Välisministeerium
[email-masked]