Subject: Teabenõue Kose Gümnaasiumilt
From: "Triin Tikkerber" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 14:40:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses esmaabikoolitajaga Andrus Lehtmets https://www.esmaabi.ee/, 
kelle kodulehel ei ole toodud ettevõtte registrikoodi, kas  ja kuidas saame 
kontrollida, et antud koolitajal on õigus väljastada koolitustõendeid, mis 
on õiguslikult pädevad?

Meil on toimumas plaaniline koolitus juba aprillis ja soovin kinnitust, et 
tal on õigus antud koolitusi läbi viia ja tõendeid väljastada ka käesoleva 
aastal 2025.

Head

-- 

Triin Tikkerber

Kose Gümnaasiumi arendusjuht
Pikk 12, Kose 75101

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Tel. 59084355