Subject: 25020 kooskõlastamine, Viruvere Vineeritehase juurdepääsutee
From: "Erkko Teder | Roadplan" <[email-masked]>
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 14:58:51 +0300

Tere Herkki

Saadan kooskõlastamiseks korrigeeritud Viruvere juurdepääsu tee projekti.

Jääme ootama tagasisidet esimesel võimalusel.

Projektdokumentatsiooni saab alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/25020Viruverejuurdeps/EX6-Hk7j5R
ZAtJE8VbaI0_oBSrQl_ULCfiuWnN_biYzGyw?e=Tol2vA>
https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/25020Viruverejuurdeps/EX6-Hk7j5RZ
AtJE8VbaI0_oBSrQl_ULCfiuWnN_biYzGyw?e=Tol2vA

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Erkko Teder | Roadplan
Sent: Thursday, August 28, 2025 4:36 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: 25020 kooskõlastamine, Viruvere Vineeritehase juurdepääsutee

Tere Herkki

Vastavalt telefonis räägitule saadan projekteerimistingimused.

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 28, 2025 3:55 PM
To: Erkko Teder | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 25020 kooskõlastamine, Viruvere Vineeritehase juurdepääsutee

Tere,

Antud temal on välja läinud meie kooskõlastus KOVI eelnõule ja KOVi
projekteerimistingimused (lisan manusena kaasa).

Nõue on olnud et kavandatavalt teelt tuleb juurdepääs tagada Krossiraja
(tunnus 24802:001:0203), Muuli-Linnamäe (tunnus 24802:001:0056),
Vana-Muruallika

(tunnus 24802:001:0174) kinnistutele.

Roadplani eskiis sellele oli tookord:

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Erkko Teder | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Thursday, August 28, 2025 11:32 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 25020 kooskõlastamine, Viruvere Vineeritehase juurdepääsutee

Tere Herkki

Ootame tagasisidet 21.08 saadetud kirjale.

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Erkko Teder | Roadplan
Sent: Thursday, August 21, 2025 10:54 AM
To: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: 25020 kooskõlastamine, Viruvere Vineeritehase juurdepääsutee

Tere Herkki

Oleme varasemalt koostanud juurdepääsutee projekti numbriga 18061. Tol
korral Transpordiamet kooskõlastas lahenduse, kus säilis Vana-Muruallika
juurdepääs. Kõrval olevad kinnistud said juurdepääsu vineeritehase teelt.

Kirja manuses kinnistu omaniku palve ning lisaks väljavõte
projekteerimistingimustest.

Projekteerida km 1,728 ristmiku likvideerimine ja Vana-Muruallika
(24802:001:0174) kinnistu mahasõiduks ümberehitamine lähtudes Normidest.
Tõkestada mahasõidult juurdepääs Muuli-Linnamäe (24802:001:0056) ja
Krossiraja (24802:001:0203) kinnistule ning eelnimetatud kinnistute
juurdepääs lahendada uuelt juurdepääsuteelt tugimaanteelt 37 km 1,87.

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 29, 2025 8:40 AM
To: Erkko Teder | Roadplan < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: 25020 kooskõlastamine, Viruvere Vineeritehase juurdepääsutee

Tere,

Olete esitanud kooskõlastamiseks töö nr 25020 „ Viruvere Vineeritehase
juurdepääsutee, põhiprojekt“.

Projekteeritud ristmiku lahendus koos riigitee osa ümberehitamisega on
sobilik.

Probleem antud projekti juures on järgnev:

Riigitee nr 37 Jõgeva-Põltsamaa tee on tugimaantee, mille ööpäevane
keskmine liiklussagedus on kuni 2568 sõidukit.

Vastavalt normidele on lubatud uue projekteeritava ristmiku puhul
minimaalseks ristmike vaheliseks vahekauguseks 250 m.

Antud juhul ei ole normide kohane nõue tagatud.

Käesoleva projekti koostamiseks ei ole Transpordiametilt nõudeid
taotletud.

Oleme 25.01.2019 kirjaga nr 15-2/19/4661-2 kooskõlastanud Jõgeva
Vallavalitsuse projekteerimistingimuste eelnõu märkustega,

milles oleme öelnud, et likvideerida tuleb olemasolev ristmik km 1,728.
Jõgeva Vallavalitsus on 25.03.2019 aastal korraldusega

nr 166 andnud vineeritehase tootmiskompleksile juurdepääsutee
projekteerimise nõuded, kus öeldakse et projekteerida tuleb

kavandatavalt teelt ligipääs kinnistutele Krossiraja (tunnus
24802:001:0203), Muuli-Linnamäe (tunnus 24802:001:0056), Vana-Muruallika

(tunnus 24802:001:0174).

Käesolev projektlahendus seda olukorda ja juurdepääsu eelnevalt nimetatud
kinnistutele ei lahenda.

Olemasoleva ristmiku sulgemisel km 1,728 ja uue ristmiku projekteerimisel
km 1,87 on tegemist ristmiku nihutamsega uude asukohta, mitte

täiendava ristmiku rajamisel riigiteele, kui tagada ei saa normide kohast
ristmike minimaalset vahekaugust.

Mis põhjustele ei ole arvestatud antud nõudega?  Palume projekt viia
vastavusse.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Erkko Teder | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, July 3, 2025 12:03 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: 25020 kooskõlastamine, Viruvere Vineeritehase juurdepääsutee

Tere

Palume Teie kooskõlastust Maainsener OÜ tellimusel koostatud Viruvere
Vineeritehase juurdepääsutee põhiprojektile (Roadplan OÜ töö nr 25020).

Projekti eesmärk on rajada Kase tee (24701:001:0447) kinnistule täiendav
juurdepääsutee Kase (24701:001:0529) kinnistule. Projekteeritav ala asub
Jõgeva vallas, Viruvere külas. Ala käsitleb riigiteed nr 37
Jõgeva-Põltsamaa, lõigus km 1,65 – 2,20.

Projektdokumentatsioon on võimalik alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/25020Viruverejuurdeps/ETjOGixuGd
9Mjbb7SW-QTA8B31dK-QtMjXc-m77uUKhQgA?e=TjuoiP>
https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/25020Viruverejuurdeps/ETjOGixuGd9
Mjbb7SW-QTA8B31dK-QtMjXc-m77uUKhQgA?e=TjuoiP

Tänan!

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn