Subject: Enefit laadija projekt kooskõlastamiseks
From: "Kondaev Dmitry" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Sep 2026 15:40:27 +0300

Tere,

Olen tegelenud Enefit laadija projekti koostamisega kinnistule:
Kivisilla tee 1, Jõelähtme küla, Jõelähtme vald, Harju maakond.

Projekteeritud laadija kaabeldus jääb endiselt riigitee kaitsevööndisse.
Seetõttu saadan projekt transpordiametile kooskõlastamiseks.

Laadija toide on ette nähtud uuest alajaamast AJ16450, millele
transpordiamet väljastas kooskõlastus 01.07.2026. Kooskõlastuse nr -
7.1-2/26/3976-23.

Saadan projekti dokumendid digidok kujul.

Dmitry Kondaev

projekteerija

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

dmitry.kondaev <mailto:[email-masked]> @connecto.ee

+372 53231201

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee