Subject: FW: Ed: (TEED-244643) Pärnu maakond Tori vald Nurme küla Sauga Põhikool TVK rajamine
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jul 2026 11:47:58 +0300

Tere

Edastan regimiseks, minule

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laura-Liis Juursalu <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 14, 2026 4:16 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Fwd: Ed:   (TEED-244643) Pärnu maakond Tori vald Nurme küla Sauga
Põhikool TVK rajamine

Tere

Saadan projekti failid kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Laura-Liis Juursalu

VK projekteerija

Vesiratas OÜ

53303737

-------- Esialgne kiri --------

Pealkiri:

Ed:   (TEED-244643) Pärnu maakond Tori vald Nurme küla Sauga Põhikool TVK
rajamine

Kuupäev:

09.06.2026 09:00

Saatja:

Jüri Puust <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Saaja:

Laura-Liis Juursalu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere, saadan info.

Lugupidamisega

Jüri Puust

majandusosakonna juhataja

telefon +372 5183374

 <http://www.torivald.ee/> www.torivald.ee

 <http://www.facebook.com/torivallateataja>
www.facebook.com/torivallateataja

Saatja: Transpordiameti Jira < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 9. juuni 2026 08:46
Adressaat: Jüri Puust < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema:   (TEED-244643) Pärnu maakond Tori vald Nurme küla Sauga Põhikool
TVK rajamine

Tere,

Teie taotlus "Pärnu maakond Tori vald Nurme küla Sauga Põhikool TVK
rajamine" on töösse võetud ja sellega tegeleb Gunnar Mägi.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit:
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet

--

Parimate soovidega

Laura-Liis Juursalu
53 303 737