Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jul 2024 14:03:33 +0300

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2211371/08575 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Ääsmäe küla, 11247 Ääsmäe-Hageri tee// 
11403 Ääsmäe mõisa tee// Aasamäe tn 1// 11// 12// 3// 4// 5// 7// 9// 
Aasamäe tänav L1// L2// Hageri kergtee L1// Hageri tee 5// Põllu-Kaevu// 
Saksa// Saksa tn 2// Saksa tänav L1 (sõidu ja kõnnitee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: korduva kooskõlastuse taotlus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27059380>  (menetlus nr: 
300391), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister