Subject: Ristumise tehniliste nõuete taotlus.
From: "Marko Toode" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 13 Apr 2025 16:40:20 +0300

Tere

Soovin taodelda Lõmala - Kaugatoma tee nr 21108 km 3.04 Lauri kinnistule 
(  72101:001:0473 ) mahasõidu ja juurdepääsutee projekteerimiseks tehnilisi 
tingimusi. Mahasõidu eesmärk vastavalt kehtestatud detailplaneeringule on 
tagada uus ligipääs turismitalu kompleksile kehtiva detailplaneeringu 
alusel. Vastavat detailplaneeringule on kinnistule ette nähtud kaks hoonete 
kompleksikokku 10 majutushoonega ning 2 teenindava hoonega, millest võib 
järeldada et mahasõitu kasutab tulevikus kuni 50 autot ööpäevas.

Lauri kinnistu omaniku volikiri ja detailplaneering on kirja manuses 
digikonteineris.
Detailplaneeringu on koostanud TS-Projektbüroo OÜ töö nr 02-23DP. DP on 
leitav siit:
https://gis.saaremaavald.ee/failid/DP/DP-22-011/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.