Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 09:19:56 +0300

Maardu Linnavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/04656 aadressile Harju maakond, Maardu linn, 94 Muuga sadama tee // 
Lasti tee L1 // Lasti tee 6 // 8 // 10 // Maardu tee lõik 2 // Maardu tee 
lõik 3 // Maardu tee lõik 7 // Maardu tee 57 // 59 // Põhjaranna tee 21a // 
24a // Sadama raudtee R1 // Sadama raudtee R4 // Sadama raudtee R8 // 
Vahenõmme // Veose tn 3 // 4 // 5 (Reoveesurvetorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerimistingimuste määramine Muuga sadama 
piirkonnas survekanalisatsiooni torustiku ehitusprojekti koostamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27870197>  (menetlus nr: 
550608), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Maardu Linnavalitsus) või menetleja (VIKTOR BERESNEV) poole.