Subject: FW: 5G koridori vajadus riigitee 4 Tallinna-Pärnu-Ikla tee km 42-62 Kernu-Päädeva lõigus
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 16:30:31 +0300

Palun registreerida toimikusse
<https://delta.transpordiamet.ee/dhs/faces/jsp/dialog/container.jsp>
8-1/23-065/

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projekteerimise üksuse projektijuht

+372 5597 6476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet

From: Priit Soom <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 20, 2026 2:58 PM
To: Elle Tamm <[email-masked]>
Cc: Toomas Kallaste <[email-masked]>
Subject: Vs: 5G koridori vajadus riigitee 4 Tallinna-Pärnu-Ikla tee km
42-62 Kernu-Päädeva lõigus

Tere

Jah, antud lõigul olukord endine. Sellel lõigul on valdavas enamuses ELASA
trass sh planeeritavate 5G mastide juures.

Lugupidamisega

	Priit Soom
Juhatuse liige, Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus

Tel 3725299689 <mailto:3725299689>  | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>   |  www.elasa.ee <http://www.elasa.ee/>  |
Narva mnt 7b, Tallinn 10117, Eesti

  _____

Saatja: Elle Tamm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 19. mai 2026 17:07
Adressaat: Priit Soom <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: 5G koridori vajadus riigitee 4 Tallinna-Pärnu-Ikla tee km 42-62
Kernu-Päädeva lõigus

Tere,

Transpordiameti tellimusel koostati 2024-2026 riigitee 4
Tallinna-Pärnu-Ikla tee km 42-62 Kernu-Päädeva lõigu eelprojekt (Roadplan
OÜ töö nr 23014).

Töö ajal küsis Roadplan OÜ ELASA-lt ka tehnilised tingimused ja selgus, et
antud lõigus ei ole vaja eraldi 5G koridori tagamist piki põhimaanteed.

Oleme käivitamas antud lõigu põhiprojekti tellimist, küsin üle, et kas 5G
osas on seisukoht sama?

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projekteerimise üksuse projektijuht

+372 5597 6476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet