Subject: Teabenõue Eesti hoolekande süsteemi kohta
From: Rasmus MÄEMEES <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Aug 2026 15:01:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist,

Kirjutan teile mitteametlikult Tšehhi Suursaatkonnast Eestis.

Penta Hospitals Investments omandas hiljuti Südamekodud, mis oli Eesti
suurim eakate hooldekodude teenusepakkuja ning alustab nüüd nende teenuste
ülevõtmist. Sellega seoses on septembris plaanis ka lühikene Tšehhi
sotsiaalministri visiit Eestisse.

Tšehhi sotsiaalministeerium soovib visiidi ettevalmistamiseks teavet selle
kohta, kuidas Eestis hoolekande teenus toimib:

*

	Milliste reeglite, tingimuste ja põhimõtete kohaselt hoolekande
asutustes sotsiaalteenus toimib (ka muu hulgas Alzheimeri puhul)?;
*

	kas Eestis on neil teenustel mingid konkreetsed eripärad?;
*

	kust leiatakse rahastus ja kui suur on rahastuse maht?;
*

	mitu firmat üldjoones sarnaseid teenuseid pakuvad?;
*

	ning milline oli Südamekodude roll Eesti hoolekande süsteemis?

Kuna ei soovi teid ülesandega liialt koormata, kuid infot oleks siiski
vaja võimalikult kiiresti, oleks suureks abiks kui jagaksite iga punkti
kohta ametliku infoallika, mille põhjal lühiraporti ise kokku saaksin
panna.

Tänan ette ja soovin edukat suvepuhkustejärgset hooaega!

Rasmus Mäemees

Poliitika-, majandus- ja kultuurispetsialist|Specialist in Political,
Economic, and Cultural agenda

Tšehhi Vabariigi Suursaatkond Tallinnas|Embassy of the Czech Republic in
Tallinn
Lahe tn. 4, 10150, Tallinn

Web:  <https://www.mzv.gov.cz/> https://www.mzv.gov.cz/tallinn
Phone: +372 56298615

Email: [email-masked]