Subject: KR Majandi OÜ
From: "Eliko Saks" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 09:07:33 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Oleme saatnud 15.04.2026 KR Majandi OÜle kirja (lisatud), milles 
teavitasime, et pöördumises kirjeldatud küsimuste lahendamine ei kuulu 
Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi pädevusse.

15.05.2026 ja 30.06.2026 Siseministeeriumilt Regionaal- ja 
Põllumajandusministeeriumile vastamiseks suunatud pöördumised on 
samasisulised. Seetõttu ei pea ministeerium vajalikuks teemat uuesti 
käsitleda ning puudub vajadus edaspidi samasisuliste pöördumiste 
edastamiseks Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumile.

Lugupidamisega

Eliko Saks

KOV poliitika- ja õigusvaldkonna nõunik
kohalike omavalitsuste osakond
Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

______________________________
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
502 5936
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn

 <http://www.agri.ee/> www.agri.ee