Subject: Kutse kohtunike XXV korralisele täiskogule - 28.05.2026 -Viimsi, Tallinn
From: Kadri Nõmm <[email-masked]>
To: "Liisa-Ly Pakosta - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Apr 2026 19:08:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Liisa-Ly Pakosta

Olete oodatud kohtunike kahekümne viiendale korralisele täiskogule, mis
toimub neljapäeval, 28. mail 2026 Viimsi Artiumis (Randvere tee 20, Lubja,
Harjumaa).

Olete palutud ka Riigikohtu esimehe vastuvõtule, mis toimub 28. mai õhtul
algusega kell 18.30 Gläm Telliskivis (Telliskivi 60/4, Tallinn).

Riigikohtu esimehe kutse ja täiskogu päevakorra kavand on lisatud
käesolevale e-kirjale. Lõplik päevakord kinnitatakse täiskogul.

Lugupidamisega

Kadri Nõmm

Riigikohtu sekretär

730 9002

53 030669