Subject: FW: Saaremaa vald Saare maakond Kihelkonna alevik Valla tn 1 elektriliitumine nõuded
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 11:12:09 +0300

Tere

Edastan regimiseks

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, September 19, 2025 11:00 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Valla tn 1 elektriliitumine Kihelkonna alevik Saaremaa vald

Tere

Asun projekteerima elektriliitumist Valla tn 1 Kihelkonna alevik Saaremaa
vald.

Soovin enne lõplikule kooskõlastamisele saatmist trassivalikule
nõusolekut.

Diagonaalis ristumine maanteega võimaldab mööda minna Veski tee ja Valla
tn 8 kinnistutest.

Lugupidamisega
Tanel Vaabel

Keskkonnaprojekt OÜ

Projektijuht/projekteerija
53 003 384