Subject: Gripi vastu vaktsineerimine Eestis
From: "Hiie Soeorg" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 08:52:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen Tartu Ülikooli meditsiinilise mikrobioloogia teadur ning valmistan
ette terviseportaali andmetel põhinevat uuringut hooajalise gripivastase
vaktsineerimise hõlmatuse ja gripiga seotud raskete haigustulemuste kohta
Eestis 2012-2024.

Uuringu jaoks vajan informatsiooni, kuidas on Eestis alates 2012. aastast
muutunud riiklikult rahastatud gripivastane vaktsineerimine. Täpsemalt
sooviksin teada alates 2012. aastast:

1. Millised elanikkonnarühmad said hooajalise gripivaktsiini tasuta ehk
riiklikult rahastatuna? Kui esines muudatusi, millal jõustusid need
muudatused sihtrühmades?
2. Kas tasuta vaktsineerimise teenuse osutamise koht muutus ajas, näiteks
millal lisandus apteegis vaktsineerimise võimalus?
3. Kas aastatel oli ajutisi või kampaaniapõhiseid tasuta vaktsineerimise
võimalusi, mis ei pruugi immuniseerimiskavade versioonides kajastuda?

Oleksin väga tänulik ülevaate eest. Võimalusel palun ka viiteid
õigusaktidele vm dokumentidele.

Tänan!

Lugupidamisega
Hiie Soeorg

Hiie Soeorg

Meditsiinilise mikrobioloogia teadur

Mikrobioloogia osakond

Bio- ja siirdemeditsiini instituut

Meditsiiniteaduste valdkond

Tartu Ülikool

Ravila 19, 50411 Tartu

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]