Subject: FW: EM300510, korterelamu Wismari tn 37/2 rekonstrueerimise ehitusprojekti muudatusprojekt.
From: "Kaarel Susi" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Cc: "Tiina Vahur" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Apr 2026 16:26:37 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud menetlusse (nr EM300510),
korterelamu Wismari tn 37/2 rekonstrueerimise ehitusprojekti
muudatusprojekti parandatud versioon.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad
ka ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud siseministri määrus nr 17
“Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje veevarustusele“
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on Päästeameti ülesandeks
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu muudatusprojekti
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 24.05.2026.

Muudatusprojekt on leitav siin:

 <https://plan.tallinn.ee/ep/menetlus/pooled/300050>
https://plan.tallinn.ee/ep/menetlus/pooled/300050

Jaotuses:

Dokumendid: muudatusprojekt

Koostaja: Flux Projekt OÜ

File: 230525_MP_v02_W37_2026-03-26 (asice) Lisatud : 24.04.2026 00:00

Lugupidamisega

Kaarel Susi

menetleja

ehitusosakond

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6404291