Subject: FW: 20250306_EER2519_29MAR_05APR_ERMISTU_KL
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 10:40:18 +0200

Tere

Palume kooskõlastust manuses olevale EER2519 NOTAM taotlusele.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatsioonide osakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Lauri Jaakson <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 13, 2025 10:27 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>
Cc: AMC <[email-masked]>
Subject: RE: 20250306_EER2519_29MAR_05APR_ERMISTU_KL

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 13, 2025 10:23 AM
To: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: FW: 20250306_EER2519_29MAR_05APR_ERMISTU_KL

Tere

Palume kooskõlastust manuses olevale EER2519 NOTAM taotlusele.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatsioonide osakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Laur Lumpre <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 13, 2025 10:12 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Parnu ATS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20250306_EER2519_29MAR_05APR_ERMISTU_KL

Tere

Kooskõlastan NOTAM taotluse.

Lugupidamisega

Laur Lumpre | Vanem-lennuinformaator

+372 5031448 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Tallinna Lennujaam

Tartu mnt. 101, Tallinn 10112

 <http://www.tallinn-airport.ee> www.tallinn-airport.ee

 <https://www.tallinn-airport.ee/ettevottest/keskkond/> Aastaks 2030 oleme 
saavutanud süsinikuneutraalsuse.

Lenda Ruhnut avastama. Rohkem infot lennugraafikute ja piletite kohta leiad 
<https://eestilennud.ee/> Diamond Sky kodulehelt.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 13, 2025 9:41 AM
To: Laur Lumpre <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Pärnu Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 20250306_EER2519_29MAR_05APR_ERMISTU_KL

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume kooskõlastust manuses olevale NOTAM taotlusele.

29MAR ja 05APR soovib Kaitseliit kehtestada piiranguala droonide 
lennutamiseks, mis jääb Pärnu FIZi.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatsioonide osakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.