Subject: C-533/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 16:03:47 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/424
Kohtuasja number: C-533/25
Vastuse kuup�ev: 06.10.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: asutamisvabadus; dividendide maksustamine; emaettev�tjate ja 
t�tarettev�tjate suhtes kohaldatav maksustamiss�steem; kapitali vaba 
liikumine; kapitalitulumaks; topeltmaksustamise v�ltimise leping
�iguslikud vormid: direktiiv 90/435/EM�; ELTL artikkel 49; ELTL artikkel 63

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8365

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium