Subject: FW: Arvamuse küsimine Euroopa Liidu parandamisõiguse direktiivi ülevõtmise kohta
From: "Kohtud info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 16:17:32 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 14, 2024 10:30 AM
To: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>; Eesti 
Tarbijakaitse Liit <[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; [email-masked]; [email-masked]; Eesti 
Suurettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Kaupmeeste Liit 
<[email-masked]>; Teenusmajanduse Koda <[email-masked]>; 
Eesti E-kaubanduse Liit <[email-masked]>; [email-masked]; Applia 
Europe <[email-masked]>; Eesti Juristide Liit 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna 
Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus 
info <[email-masked]>; Tarturk info <[email-masked]>; Harju MK 
info <[email-masked]>; Pärnumk info <[email-masked]>; Tartumk 
info <[email-masked]>; virumk.info <[email-masked]>; Balti 
Keskkonnafoorum <[email-masked]>; Eesti Ehitusmaterjalide Tootjate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Elektritööstuse Liit <[email-masked]>; 
Eesti Elektroonikatööstuse Liit <[email-masked]>; Eesti 
Kaupmeeste Liit <[email-masked]>; [email-masked]; Eesti 
Masinatööstuse Liit <[email-masked]>; Eesti Plastitööstuse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Ringmajandusettevõtete Liit <[email-masked]>; Eesti 
Rõiva- ja Tekstiililiit <[email-masked]>; MTÜ Eesti Elektri- ja 
Elektroonikaseadmete Ringlus <[email-masked]>; MTÜ Eesti 
Elektroonikaromu <[email-masked]>; MTÜ Eesti Mööblitootjate Liit 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Taaskasutusorganisatsioon 
<[email-masked]>; MTÜ Tarbijate Koostöökoda <[email-masked]>; OÜ Eesti 
Pakendiringlus <[email-masked]>; SA Rohetiiger <[email-masked]>; 
Tootjavastutusorganisatsioon OÜ <[email-masked]>; Vastutustundliku Ettevõtluse 
Foorum <[email-masked]>; Eesti Omanike Keskliit <[email-masked]>; Rootloop 
OÜ <[email-masked]>; Eesti Keskkonnaühenduste Koda 
<[email-masked]>; Keskkonnaagentuur <[email-masked]>; MTÜ 
Paranduskelder <[email-masked]>
Subject: Arvamuse küsimine Euroopa Liidu parandamisõiguse direktiivi 
ülevõtmise kohta

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Arvamuse küsimine Euroopa Liidu parandamisõiguse direktiivi 
ülevõtmise kohta

Registreerimise kuupäev: 14.11.2024

Registreerimise number: 10-4/8068-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee