Subject: Ravimiameti uudis
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 11:13:29 +0300

Saatja: Kadi Heinsalu <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 22. mai 2024 21:59
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Koopia: Margot Vent <[email-masked]>
Teema: Vs: Ravimiameti uudis

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Carmen

Paluksin selgitust - me täna kolleeg Margotiga seda just arutasime -,
kuidas neid munaraku annetajaid nii palju on. Ühest stimulatsioonist võib
tõesti tekkida ka 25 munarakku, aga isegi siis oleks annetajaid 259.
Teame, et selle eest makstakse Eestis väga hästi, aga ikkagi.

Kuidas on see siiski võimalik, kuna munaraku kasutamine on rahaliselt nii
palju kallim vs sperma. Kas tõesti Eestis on neile nii suur turg? Kas äkki
Eesti vahendab neid koostööpartneritele piiri taha?

Tervitades

Kadi Heinsalu

Meditsiiniuudiste peatoimetaja

  _____