Subject: [Muinsuskaitseamet: Väljaminev dokument] Teavitus
From: "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>
To: "info - MKA" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Apr 2026 15:50:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Reg.nr: 5-14/695
Sisu: Lp arheoloogiamälestise omanik!

Muinsuskaitseamet kavandab vahemikus 20.-21. aprill 2026 Lääne-Virumaa 
arheoloogiamälestiste tähistamist (nõue tuleneb muinsuskaitseseadusest § 
79), mis puudutab ka Teile kuuluval kinnistul asuvat arheoloogiamälestisest 
kultusekivi. Tööde käigus paigaldatakse mälestise vahetusse lähedusse 
kultuurimälestist tähistav ning nõuetekohast kujutist kandev plastikpost. 
Tööd toimuvad minimaalselt pinnasesse sekkumisega ning tärkavat 
põllukultuuri häirimata.

Täname ette mõistva suhtumise eest.

Lugupidamisega

-- 
Mirjam Abel
Lääne-Virumaa nõunik
[email-masked]
53041927