Subject: Viimsi vallas Rohuneeme kauplus ja Ranna bussipeatusse ootekodade paigaldus
From: "Imre Saar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 09:03:37 +0300

Tere

Viimsi vald soovib elanikelt tulnud soovidest lähtuvalt paigaldada vihma
ja tuule eest varjuks Rohuneeme kauplus ja Ranna olemasolevatesse
bussipeatusesse bussiootekojad. Selleks tuleb rajada olemasolevatele
platvormidele 2 m x 5 m ulatuse paviljoni paigalduse ala, Tööde raames
tehakse kildalus laienduse osale

Kulud katab Viimsi Vallavalitsus, platvormile paigaldamiseks tellitakse
Viimsi valla poolt uus bussiootepaviljon.

Kuna töödega ei muudeta sõidutee ega bussiooteala asukohta,
konstruktsiooni ega kehtivat liikluskorraldust, siis loodan, et olete
nõus, et me ei pea hakkama selleks eraldi projekti tegema ja saame selle
töö oma asfaltbetoonkatete remondi hanke raames ära teha.

Lugupidamisega

Imre Saar

kommunaalteenistuse juhataja
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi Vallavalitsus
+372 602 8835, GSM 5690 2914

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee