Subject: Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks
From: "Ene Muttika | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 11:09:30 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks

Annan teada, et Viru-Nigula vallavalitsus väljastas avaliku ürituse
(edaspidi üritus) korraldamise ja pidamise load:

1.

	Mittetulundusühingule Mahu Külaselts ürituse „Mahu Jaaniõhtu“
korraldamiseks Lääne-Virumaal Viru-Nigula vallas Mahu külas Sadama
kinnistul ajavahemikul 20.06.2025 kell 18.30 kuni 24.00. Üritusel osaleb
umbes 200 inimest. Toimub toitlustamine ja alkoholi pakkumine. Parkimiseks
kasutatakse Mahu külas asuvat Riki kinnistut. Ürituse eest vastutab Diana
Okas (tel +372 5667 1000);
2.

	Osaühingule Osvald Catering ürituse „Kunda Beach lounge avapidu“
korraldamiseks Lääne-Virumaal Viru-Nigula vallas Kunda linnas Looduse
kinnistul (Kunda rannas) ajavahemikul 21.06.2025 kell 15.00 kuni 24.00.
Üritusel osaleb umbes 100 inimest. Toimub toitlustamine ja alkoholi
pakkumine. Parkimiseks kasutatakse avalikke parklaid. Ürituse eest
vastutab Osvald Catering OÜ juhatuse liige Jonel Põld (tel +372 506 3343);
3.

	Viru-Nigula valla kultuurikeskusele ürituse „Võidupüha
mälestushetk ning võidutule jagamine“ korraldamiseks Viru-Nigula vallas
Viru-Nigula alevikus Kunda tee 6a ajavahemikul 23.06.2025 kell 17.00 kuni
17.30. Ürituse raames toimub Võidupüha tähistamiseks mälestushetk ja
võidutule jagamine. Üritusel osaleb umbes 100 inimest. Liikluse
ümberkorraldamist ei toimu, parkimiseks kasutatakse avalikke parklaid.
Ürituse eest vastutab Viru-Nigula valla kultuurikeskuse direktor Kristi
Onkel (tel +372 5424 0616);
4.

	Viru-Nigula valla kultuurikeskusele ürituse „XXV Mere- ja
perepäev“ korraldamiseks Viru-Nigula vallas Kunda linnas Sadama tn 7 // 8
ja Looduse kinnistul ajavahemikul 12.07.2025 kell 09.00 kuni 24.00.
Ürituse raames toimub laat, laval astuvad üles erinevad esinejad ning
süüdatakse lõke. Üritusel osaleb umbes 2000 inimest.  Toimub toitlustamine
ja alkoholi pakkumine. Üritusel osalejate ohutuse tagamiseks suletakse
liikluseks Ranna tee ajavahemikul 12.07.2025 kell 09.00 kuni 23.00,
operatiivsõidukite läbipääs on tagatud. Parkimiseks kasutatakse ürituse
alal asuvaid parklaid. Turvalisust, avalikku korda ja liikluskorraldust
tagab Meeskond Security OÜ (registrikood 11506174). Ürituse eest vastutab
Viru-Nigula valla kultuurikeskuse direktor Kristi Onkel (tel +372 5424
0616);
5.

	Viru-Nigula valla kultuurikeskusele ürituse „Taasiseseisvumispäeva
kontsert“ korraldamiseks Viru-Nigula vallas Aseri alevikus Kooli tn 2
ajavahemikul 20.08.2025 kell 15.00 kuni 16.30. Kontserdil esineb Bonzo,
oodatav külastajate arv on 75. Toitlustamist ja alkoholi pakkumist ei
toimu. Parkimiseks kasutatakse avalikke parklaid. Ürituse eest vastutab
Viru-Nigula valla kultuurikeskuse direktor Kristi Onkel (tel +372 5424
0616).

6.

	Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Ene Muttika| järelevalvespetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 5330 0486

e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.viru-nigula.ee <http://www.viru-nigula.ee>

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.