Subject: FW: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,57 uue Sindi - Lodja silla ehitusloa ja KMH algatamata jätmise otsuse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 13:00:13 +0300

Teie 07.04.2025 nr 8-1/24-004/5570-1

Meie 14.04.2025 nr EC.1-5.1/483-1

Telia Eesti AS vastus: Ehitusloa väljastamisel palun arvestada Telia 
projekti kooskõlastusega nr. 39536871

Lugupidamisega

Laidy Põldmaa

Dokumendihaldur | Finants- ja tugiteenused

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, Tallinn

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 7, 2025 9:42 AM
To: Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; aktsiaselts PÄRNU VESI 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia dokumendihaldus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,57 uue Sindi - Lodja silla ehitusloa 
ja KMH algatamata jätmise otsuse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,57 uue Sindi - Lodja silla ehitusloa 
ja KMH algatamata jätmise otsuse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine

Registreerimise kuupäev: 07.04.2025

Registreerimise number: 8-1/24-004/5570-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.