Subject: Ed: Teavitus avalikest üritustest Viljandi vallas
From: "Rivo Aren" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Fri, 15 May 2026 09:06:37 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

Anname teada järgmistest Viljandi vallas toimuvatest avalikest üritustest:

1.

	16.-17.05.2026 toimub avalik üritus Retro pidu aadressil Mõnnaste
meierei, Mõnnaste küla, Viljandi vald. Korraldaja MTÜ Mõnnaste Meierei
(Elar Rosental, tel 5128158, e-post [email-masked]).
2.

	22.05.2026 toimub avalik üritus Väikeste Lõõtspillide Ühingu
kontsert Oiu sadamas aadressil Oiu Võitööstuse, Oiu küla, Viljandi vald.
Korraldaja MTÜ Oiu Sadam (Liina Jõgar, tel 53652155, e-post:
[email-masked]).
3.

	12.06.2026 toimub avalik üritus Jakobi Mängumaa suvekontsert 2.0
Viiratsi laululaval, Viiratsi alevik, Viljandi vald. Korraldaja  Redla OÜ
(Margo Lepik, Karmen Roost, tel 56859906, e-post:
[email-masked]).

Lugupidamisega

Rivo Aren

majandusspetsialist

-------------------------------------------
Viljandi Vallavalitsus

Sakala 1, Viiratsi alevik, Viljandi vald

70101 Viljandi maakond

515 6678
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viljandivald.ee/> www.viljandivald.ee

  _____

Saatja: Rivo Aren <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 05. mai 2026 08:53
Adressaat: Politsei- ja Piirivalveamet <[email-masked]>; [email-masked]
<[email-masked]>
Teema: Ed: Teavitus avalikest üritustest Viljandi vallas

Tere.

Anname teada järgmistest Viljandi vallas toimuvatest avalikest üritustest:

1.

	15.05. - 16.05.2026 toimub avalik üritus Eesti meistrivõistlused
ja Balti meistrivõistlused rallikrossis 2. etapp Raassilla
rallikrossirajal, Vilimeeste küla, Viljandi vald. Korraldaja Rallikrossi
Arenduse OÜ (Mati Kask, tel 5277978, e-post: [email-masked]).
2.

	31.05.2026 toimub avalik üritus Käsitöö ja vanavarapäev 2026
aadressil Veski, Vissuvere küla, Viljandi vald. Korraldaja MTÜ Veski
Ajaratas (Aivo Jurak, tel 5241299, e-post: [email-masked]).
3.

	23.06.2026 toimub avalik üritus Rahetsema jaanituli 2026 aadressil
Rahetsa, Vardi küla, Viljandi vald (Rahetsema külaplats). Korraldaja
Rahetsema Külaselts MTÜ  ja Ramsi Vaba Aja Keskus (Ester Tooming, tel
53543977, e-post: [email-masked]).
4.

	18.09. - 19.09.2026 toimub avalik üritus "Eesti Drifti
Superfinaalid 2026" Raassilla rallikrossirajal, Vilimeeste küla, Viljandi
vald. Korraldaja Eesti Drifti Liit MTÜ (Kristjan Salmre, tel 5289380,
[email-masked]).

Lugupidamisega

Rivo Aren

majandusspetsialist

-------------------------------------------
Viljandi Vallavalitsus

Sakala 1, Viiratsi alevik, Viljandi vald

70101 Viljandi maakond

515 6678
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viljandivald.ee/> www.viljandivald.ee

  _____

Saatja: Rivo Aren <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 07. aprill 2026 08:19
Adressaat: Politsei- ja Piirivalveamet <[email-masked]>; [email-masked]
<[email-masked]>
Teema: Teavitus avalikest üritustest Viljandi vallas

Tere.

Anname teada järgmistest Viljandi vallas toimuvatest avalikest üritustest:

1.

	18.04.2026 toimub avalik üritus Mulgikross 40 Holstre-Nõmme
krossirajal, Lolu küla, Viljandi vald. Korraldaja MTÜ Viljandi
Motospordiklubi (Martin Arumäe, tel 5526711, [email-masked]).
2.

	25.04.2026 toimub avalik üritus Avatud kalasadamate päev 2026
Vanasauna sadamas, Valma küla, Viljandi vald. Korraldaja Violones OÜ
(Evelin Dureiko, tel 5251650, [email-masked]).
3.

	01.-02.05.2026 toimub avalik üritus "Mulgidrift" Baltic Drift
Championship 1. etapp Raassilla rallikrossirajal, Vilimeeste küla,
Viljandi vald. Korraldaja Eesti Drifti Liit MTÜ (Kristjan Salmre, tel
5289380, [email-masked]).
4.

	21.06.2026 toimub avalik üritus Vana-Võidu küla jaanituli 2026
aadressil Koolmeistri tee 2a, Vana-Võidu küla, Viljandi vald (Viljandi
Kutseõppekeskuse õunaaed). Korraldaja Vana-Võidu külaselts MTÜ (Hele
Lääts, tel 55581996, e-post: [email-masked])

Lugupidamisega

Rivo Aren

majandusspetsialist

-------------------------------------------
Viljandi Vallavalitsus

Sakala 1, Viiratsi alevik, Viljandi vald

70101 Viljandi maakond

515 6678
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viljandivald.ee/> www.viljandivald.ee