Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 16:09:17 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2611271/03600 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Veeremäe 
küla, Kala (Redstorm OÜ Kalakasvatus sumbad) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame Teile ehitusseadustiku § 42 lõikele 7 
punktile 1 tuginedes kooskõlastamiseks ehitusloa taotluse nr. 2611271/03600 
Palume teil anda seisukoht taotluse kooskõlastamiseks või kooskõlastamata 
jätmiseks vastavalt asjaomase asutuse pädevusvaldkonnale. Seisukoha palume 
esitada 10 päeva jooksul (EhS § 42 lg 5). Kui kooskõlastamisest pole 
määratud tähtajaks keeldutud ega tähtaega pikendanud, loetakse kooskõlastus 
antuks (HMS § 16 lg 2). TTJA jätab KeHJS § 11 lõikele 24 tuginedes ehitusloa 
menetluses keskkonnamõju hindamise vajalikkuse kaalumata.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27890437>  (menetlus nr: 
542337), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (LIIS JÄÄGER) 
poole.