Subject: GBER teatiste esitamine meetmes "Küberturvalisuse innovatsiooni ja arendustegevuse toetus 2026"
From: "Kersti Kunder" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Riigiabi list - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 15:54:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

GBER teatise esitamine meetmes "Küberturvalisuse innovatsiooni ja 
arendustegevuse toetus 2026“

Käesolevaga esitame Teile vastavalt Konkurentsiseaduse §-le 342 Euroopa 
Komisjonile esitamiseks koostatud riigiabi grupierandi teatise. Teabe 
esitamine Euroopa Komisjonile on vajalik Ettevõtluse ja Innovatsiooni 
Sihtasutuse poolt elluviidava toetusmeetme "Küberturvalisuse innovatsiooni 
ja arendustegevuse toetus 2026“  rakendamiseks.

Lugupidamisega

Kersti Kunder
vanemkonsultant
Ettevõtete toetuste vastavuskontroll ja aruandlus
Ettevõtete toetuste osakond
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus

+37256156549
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.eis.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui antud 
kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine 
või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. 
Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt kirja 
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure, 
copying, distribution or taking any other action in reliance on the contents 
of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you 
received this e-mail in error, please contact the sender and delete the 
material from your systems.