Subject: Teile on saabunud kiri Kuressaare Ametikooli dokumendihaldussüsteemist Pinal
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RTK Info" <[email-masked]>, "Meelika Liiv" <[email-masked]>
Cc: "Eda Saard" <[email-masked]>, "Mairold Vaik" <[email-masked]>, "Taavi Tuisk" <[email-masked]>, "Arvo Kereme" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 08:26:12 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Teile on saabunud kiri Kuressaare Ametikooli dokumendihaldussüsteemist 
Pinal.

Pealkiri: 2024. aasta hankeplaani kinnitamine

Registreerimise kuupäev: 06.02.2024
Registreerimisnumber: 1-2/24/4
Teie kirja kuupäev:
Teie kirja number:
Dokumendile kehtib juurdepääsupiirang alates kuni .
Alus: .

Kirja manuses olev dokument on digitaalselt allkirjastatud. ID-kaarti ja 
ID-kaardi lugejat antud dokumendi avamiseks vaja ei ole. Dokumendi avamiseks 
peab arvutis olema DigiDoc programm.
DigiDoc on vabavara ning selle saate alla laadida Sertifitseerimiskeskuse 
kodulehelt https://installer.id.ee/

Kõike head soovides

Andra Veelaid
Kantselei juht
telefon 452 4606 • mobiil 5341 2372
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
http://www.ametikool.ee <http://www.ametikool.ee/>