Subject: FW: Eelnõu
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 10:09:11 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, June 1, 2026 9:31 AM
To: Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Tartu 
Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Eesti E-kaubanduse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Koostöö Kogu <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>
Subject: Eelnõu

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Palume Teie arvamust hiljemalt 05.06.2026  e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.

Link EIS-i 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/58af33e6-2cda-4956-ab09-4ec03b9da7bc

Pealkiri: Avaliku teabe seaduse ja riikliku statistika seaduse muutmise 
seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 29.05.2026

Registreerimise number: 8-1/4287-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee