Subject: FW: Ohtlikuma lõhketöö loa väljastamise TEATIS - RB Soodevahe liiiklussõlm
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 08:08:58 +0300

From: Arno Paikles <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 13, 2026 2:31 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Cc: Margus Magus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Subject: Ohtlikuma lõhketöö loa väljastamise TEATIS - RB Soodevahe 
liiiklussõlm

TEATIS

Vastavalt Lõhkematerjaliseaduse §32 lõikele 7 teavitan, et Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Amet väljastas ettevõttele Voglers Eesti OÜ ohtlikuma 
lõhketöö loa nr LTL-15-26 Harju maakonnas Rae vallas Soodevahe külas Rail 
Baltic Soodevahe liiklussõlme ehitamisel pinnase kobestamiseks lõhketöödega 
(piketid 9+900 kuni 11+200).

Luba kehtib 14.05.2026 kuni 13.05.2027. Luba ja loa väljastamise otsus on 
manuses.

Lugupidamisega,

Arno Paikles
Ehitus- ja tööstusbüroo peaspetsialist
+372 667 2096 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.