Subject: IP7494-K1 Rõuge - Sänna 10 kV fiider 1. etapp. Handimiku küla ja Rõuge alevik, Rõuge vald, Võru maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 13:00:05 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ koostab 10 kV elektriliinide rekonstrueerimise projekti
Handimiku külas ja Rõuge alevikus.

Projekti eesmärk on asendada amortiseerunud elektriliinid ning nõnda
parandada piirkonna elektrivarustuse töökindlust ja kvaliteeti.

Esimese etapi raames asendatakse 1 alajaam (Rõuge katlamaja),
paigaldatakse ca 1,6 km uusi maakaableid, ning demonteeritakse ca 1,2 km
10 kV õhuliine.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.