Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 11:13:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/04542 aadressile Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, 
Võidujooksu tn 18, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Võidujooksu tn 
18, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Võidujooksu tn 18, Harju 
maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Pae tn 35a// Võidujooksu tn 18, Harju 
maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Paekaare tänav T1// Võidujooksu tn 18, 
Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Võidujooksu tn 18, Harju maakond, 
Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Võidujooksu tn 18 (Tugikeskus, Piirdeaed, 
Varjualune, Reoveekanalisatsiooni torustik, Veevarustuse torustik, 
Sademeveekanalisatsiooni torustik, Sidekaabli torustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hoolekandeasutus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26971068>  (menetlus nr: 
427945), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JUULIA ALIIDE SALULAID) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister