Subject: FW: Pärnu maakond Pärnu-Jaagupi - Kaelase IP5331 I etapp
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 18:35:07 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 24/21343-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Vaimann, Vello <[email-masked]>
Sent: Friday, July 4, 2025 12:41 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: RE: Pärnu maakond Pärnu-Jaagupi - Kaelase IP5331 I etapp

Tere

See oli see märkustega kiri selle projekti kohta.

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Vello Vaimann

vanemprojekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 5078680

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.