Subject: Telia Eesti AS vastus Riigitee 3 Jõhvi–Tartu–Valga km 168,1-169,45 asuva Kirepi lõigu ümberehitamiseks ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Aug 2026 11:07:03 +0300

Teie  25.08.2026 nr 8-1/21-342/14927-1

Meie 26.08.2026 nr EC.1-5.1/1234-1

Informeerime teid, et Riigitee 3 Jõhvi–Tartu–Valga km 168,1-169,45 asuva 
Kirepi lõigu ümberehitamise projekti Telia poolne kooskõlastus on aegunud 
(projekti kooskõlastus nr 37551576). Palun ennem ehituloa väljastamist 
uuendada/pikendada kooskõlastust.

Lugupidamisega

Margus Kantsik

füüsilise võrgu hoolduse juht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn, Eesti
www.telia.ee <https://www.telia.ee/>
Telia Eesti AS 10234957

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 25, 2026 1:58 PM
To: Telia dokumendihaldus <[email-masked]>; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked]>
Subject: Riigitee 3 Jõhvi–Tartu–Valga km 168,1-169,45 asuva Kirepi lõigu 
ümberehitamiseks ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 3 Jõhvi–Tartu–Valga km 168,1-169,45 asuva Kirepi lõigu 
ümberehitamiseks ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 25.08.2026

Registreerimise number: 8-1/21-342/14927-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .