Subject: Allkirjastatud avaldus kontaktisiku muutmiseks ja admin kasutaja määramiseks
From: "Kairi Andersson" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: Iljar Jõutse <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Sep 2025 10:23:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Teile digiallkirjastatud avalduse korrektuuride tegemiseks uue
kontaktisiku ning admin kasutaja määramiseks.

Palun leidke avaldus manusest.

 Kairi Andersson

 büroojuht

 Eesti Advokatuur

 Kentmanni 4, 10116 Tallinn
 Tel 53421673

 kairi.andersson <mailto:[email-masked]> @advokatuur.ee

From: Iljar Jõutse <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 4, 2025 3:58 PM
To: Kairi Andersson <[email-masked]>
Subject: RE: Küsimus äriregistris kontaktisiku ning õiguste kohta

Tere

Täname, et olete meie poole pöördunud

Uue kontaktisiku ja admin kasutaja määramiseks tuleb juhatuse liikmel
esitada vabas vormis digiallkirjastatud avaldus aadressil [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Iljar Jõutse

Spetsialist

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Kairi Andersson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 4, 2025 1:09 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus äriregistris kontaktisiku ning õiguste kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Märkasime, et äriregistris on kontaktisikuks töötaja, kes ei ole juba mitu
aastat meie organisatsioonis tööl. Kas on võimalik kustutada nimi ja
kontakt Klarika Virit.

Palun asemele märkida Kairi Andersson.

Klarika Viritil oli ka varasemalt õigus lisada allkasutajaid. Kuidas ja
kas selline õigus võiks laieneda minule? Minul hetkel puudub äriregistris
Eesti Advokatuuri valik.

Tühi on ka vaates väljad „peaadministraatorkasutaja, mis õigused oleksid
sellel kasutajal ning kellel seda kasutajat on võimalik määrata?

Lisan manusesse, mis vaade on hetkel advokatuuri kantsleril Leen Eenpalul.

 Kairi Andersson

 büroojuht

 Eesti Advokatuur

 Kentmanni 4, 10116 Tallinn
 Tel 53421673

 kairi.andersson <mailto:[email-masked]> @advokatuur.ee