Subject: Ed: Tervise Paradiis OÜ puudutav menetlus
From: "Aune Annus-Urmet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Leena Albreht" <[email-masked]>, "Agne Allas" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 14:27:44 +0300

Tere!

Edastan kirja registreerimiseks DELTAs.

Aune Annus-Urmet

peaspetsialist

keskkonnatervise osakond

+372 7943 547

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Stella Veber <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 3. oktoober 2024 11:11
Adressaat: Aune Annus-Urmet <[email-masked]>
Teema: Tervise Paradiis OÜ puudutav menetlus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere lugupeetud proua Aune Annus-Urmet,

Olen Tervise Paradiis OÜ esindaja ühes kohtus pooleli olevas menetluses ja 
paluksin Teil minuga ühendust võtta.

Proovisin Terviseameti kaudu Teiega ühendust saada telefoni teel, ent 
kahjuks mul see ei õnnestunud.

Minul on Teile mõned küsimused, kuna soovime Teid kutsuda kohtusse 
asjatundjana.

Kohtuistungil on võimalik osaleda ka video teel. Kindlasti sooviksime aga 
enne Teiega rääkida ja öelda, mida kavatseme Teilt küsida.

Loodan, et Te leiate aja, usun, et enne kohtuistungit, arutelu Teiega võtab 
aega vaid 30 minutit ja samuti ka kohtuistungil ei lähe aega enam, kui 30 
minutit.

Palun andke teada, millal oleks Teil võimalik minuga rääkida. Vajadusel olen 
valmis tulema ka Terviseametisse kohapeale.

Lugupidamisega ja ette tänades,

Stella Veber

Vandeadvokaat

Advokaadibüroo Tehver & Partnerid

Pirni 7

10617 Tallinn

Phone +372  641 9480

Mobile +372 50 66 408

 <http://www.tehver.ee/> www.tehver.ee