Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 09:13:00 +0300

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/04197 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, Välja tn 12 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub 
projekteerimistingimuste andmist Rapla linnas Välja tn 12 maaüksusele u 500 
m2 ehitisealuse pinnaga kauplusehoone ja seda teenindavate rajatiste 
kavandamiseks. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel 
ja valla veebilehel https://rapla.ee/projekteerimistingimused. Teade 
avaldatakse valla infolehe "Rapla Teataja" 14. juuni 2024 numbris. Kui 
projekteerimistingimuste eelnõule on ettepanekud või tingimusi, palun need 
esitada ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile 
[email-masked].

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26989766>  (menetlus nr: 
431641), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister