Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 16:59:02 +0300

Tartu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/02706 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Tartu linn, Teemandi tn 6, Tartu 
maakond, Tartu linn, Tartu linn, Teemandi tn 6, Tartu maakond, Tartu linn, 
Tartu linn, Teemandi tn 6, Tartu maakond, Tartu linn, Tartu linn, Teemandi 
tn 6, Tartu maakond, Tartu linn, Tartu linn, Teemandi tn 6, Tartu maakond, 
Tartu linn, Tartu linn, Teemandi tn 6 (Tankla, Varikatus, Hinnapost, 
Elektriauto laadimistaristu, LPG mahuti, Kütuse- ja Adblue mahutid) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tanklahoone püstitamine + varikatuse püstitamine 
+ hinnaposti püstitamine + elektriauto laadimistaristu rajamines + LPG 
mahuti rajamine+ ehitusteatis kütuse- ja Adblue mahuti rajamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27838402>  (menetlus nr: 
540246), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (KENDRA TALTS) poole.